Ca un AK uzat

Va servesc pe toti la masa cu o bere ca un canibal .In momentul actual daca eram gropar intram in politica sa ingrop yo mai bine Romania.Un titraj mare de versuri imi acopera hartia.Sunt ca un AK uzat de razboiul asta urban, acuzat ca ti-am cauzat dereglari de timpan; sunt un ucigas de criminali si asasini ai hiphopului si dau strofa asta dracului doar pentru ochii lui verzi. Ca un vraci te tratez… cu indiferenta indiferent de suferinta .Sunt bine imbracat doar iarna vara nu pot ca-i arsitza.Nu stau cu capul in pamant ca nu sunt underground sau strutz; vreau bani multi dar nu vreau sa fiu putred de bogat deoarece o sa ma descompun pana sa ajung sa-mi risipesc averea.Parerea mea ca piesa ta e de unica folosinta la fel ca ma-ta (acea fiinta hidoasa avand ca locuinta grota) Vorbele astea le poti nota ca nu sunt vorbe in vant nici pe furtuna ,nu sunt vorbe goale nici la nudisti iar daca piesa ta suna bine te scot impreuna cu ea la usa afara(sa sune) Asisti cum versurile prind viata deoarece pun suflet in ele. Daca nu am lovele si imi lipseste bautura sparg B.R.D. pentru o BRD 1L dar am sa dau lovitura dupa ce fluiera arbitru. Asta e adevarul nu mint ca nu-mi sta in fire doar sunt tuns la zero. Apropo , la final execut a la Del Piero  .

Acest articol a fost publicat în Texte by AKuzatu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ca un AK uzat

  1. alexeu zice:

    Sunet digital, omule, digital!Bagă-l.

Lasă un răspuns

