Instructie

Textele tale le arunc la cos ca Dirk Nowitzki
Ca te pricepi la ele ca mine la schi
Dupa o sticla de whisky, urmarit de husky
Vreau beneficii ca de pe urma razboiului din golf
Castigat de Tiger Woods, nu va crut ca Adolf
FrontALL Records iti executa soldatii
Si asta pe baza scurgerilor de informatii
Te-a tradat fata, sabotat de transpiratii
Preia trupa mea comando si daca poti comand-o
Dar esti doar un amator imatur, matol martor
La aceasta instructie literara c-un autor straniu
Esti greu de cap ca ti-am bagat plumb in craniu
Eu am pretentii de la mine sa-ti explodeze-n creier
Dar tu nu te prinzi de versuri nici daca au maner
Sau daca ti le-as pune-n palma, sunt ca un miner
Caut aur in mine, din mine rime ies la aer
Solul e contaminat cu substante chimice
Si nu poate anunta incetarea razboaielor economice
Cei care n-au luat bacul inoata printre ambarcatiuni nautice
Se sparg si banii de la atatea narcotice
Neuronii se invart in cap si au iesit de pe orbita
Cand lumea e orbita si prostita de programe
Eu raman pro alcool si pro grame
Privind scoala vietii mi se vede clasa
Te voi surclasa si penultimul ma voi clasa
Intro cursa intinsa doar cu tine, intro cursa intinsa
De braconieri am picat, buni doar de votat
Conducatorul devotat care ca la circ ne-a redresat
Aparent suntem feroce ca fiarele contorsionate
Dar suntem animale de companii si corporatii intunecate
Nu va fac nicio plata va vars o apa plata
In cap ca sunt venit aici din jungla fara harta

Acest articol a fost publicat în Texte by AKuzatu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Instructie

  1. Internetu’ asta mi se pare-o cusca!
    Scrii…
    Vin vizitatori c-un scaun, ce ti-ar da, ca au… si-o dusca.
    Dar, trece si fiara, cu cate-o galusca
    … Si prin ea te musca!
    *
    … Fara suparare, domnu’ AKUZATU
    Chiar m-ai amuzat… dar, l-astept pe altu’!
    … Apoi, textul tau… pana sa-i pun laur
    Trebui sa-l caut, ca-mi suna a balaur!
    *
    Cu vorbe in doi peri
    N-ai sa strangi averi
    … Dar, daca-s in eroare
    N-as da nici cu o floare!
    *
    Si, de vrei Ferrari… La mine-i alta norma
    Trec vizitatori, doar asa… de forma!
    Eu inca n-am deschis platforma de reclame
    Si de-o fi asa, o fac doar pentru poame!
    … De rest, ( Ferrari & Co), fereste-ma Doamne!

  2. Eu vad in orice rau si un bine!
    … Cum rima ca scaiul de mine se tine
    Chiar daca nu in Rap ma inghesuie
    Sper ca, de nedreapta fusei, azi ma pasuie!
    Ascultai, ascultai cu urechea mai bine ciulita
    Muzica asta mi-e demult indragita
    Si ca sa nu fiu nedreapta cu Akuzatu’
    … Sa dau un verdict ce-l merita altu’
    Pentru:… Instructie 2014… si… Stres cu Celebru’ 702
    Te iert de detentie… Ca intre noi!
    Sper ca, pentru un comentariu, nu mai e loc de vreo pretentie!
    Altfel, multumesc de atentie, in speranta ca n-a fost rea intentie!

  3. geluodagiu zice:

    Și eu pot fi un acuzat
    Când ascultând acest băiat
    Cum încărcat, a explodat
    În scris dar și ceva cântat
    Deci acuzat spuneam, pot fi
    Cum că m-aș și îndrăgosti
    De ce el scrie, aș citi
    Și de ce cânt-aș auzi.
    Mai acuzați-mă o dată!
    Că mă îndrăgostesc de-o fată
    Ce scrie-o dată ș-înc-o dată
    Și inima îmi umple toată
    Vorbeam acum de M. Günther
    Mai că aș face-un adulter 🙂
    Dar nu mă acuza, mon cher!
    Eu doar mă bucur pân’ la cer
    Când văd că tinerii, ca voi
    Cu părul tuns, sau chiar vâlvoi
    Nu sunt moluște de-alea moi
    1+1 =2
    Concluzia-i că vă iubesc
    Și când vă văd întineresc
    Chiar dacă unii clevetesc
    Că dus e neamul românesc
    Că tinerii de azi nu sunt
    Nici prea citiți, și nici gesund
    Că vor să pape numai unt
    Când aud astea mă încrunt
    Vă inteleg căci am și eu
    Un exemplar în clanul meu:

    • … Ce surpiza, Akuzatu
      Acum, chiar ca dau de altu’
      Cand gandeam ca ar fi cazul
      Sa-ti las comentariul… „treazul“
      … Inca nu stiu daca breazul…
      Dar, nu-mi place rea sa fiu
      Sau nedreapta, cand le scriu
      … Chiar daca repetat viu
      Si-ntr-o falca tot izbesc
      Si de nu o s-o urnesc
      … Ca zace pe maxilarul
      Unde mai trozni amnarul.
      … Nici acum nu-i akuzatu’
      Caruia-i Asterne patu’
      „Dupa Fapta si Rasplata“
      Cand in… R… sta viata toata!
      *
      Dar nu ti-e necaz, mai bibi…
      http://wp.me/p3ncwg-59h
      *
      Si-s de-a dreptul „fastacita“
      Declaratia primita
      Si la anii ce i-am strans
      Chiar daca, mai mult i-am plans
      Este mai mult de-o surpriza
      … Si m-atinge ca o briza!
      Asa ca, multam frumos!
      … Sa sper ca nu chiar rau le-am scos?
      … Acum, pricep si De Ce-n Muzici
      Fericirea face purici:
      … Ca la tristeti le zici… ADE!
      Cand canta sufletul cu ie!
      … Eu scrisei numai asa:
      „Insa ce-ar fi viata noastra daca n-ar fi MUZICA?“
      … Si ca ranile trezeste
      Ca si-asa Timpul glumeste
      C-am uita cand ne vegheaza
      Dar, cu-o nota dirijeaza!
      *
      Mare pacat ca ma trezii acum
      Sa insir randuri dintr-un scrum
      Dar, sper sa nu fie prea trist
      … Si sa raman-un optimist
      Acel ce crede-n matematici
      Chiar si la anii mai tomnatici
      … Ca 1+1=2
      Si spune totul despre noi!
      Deci… Daca nu s-o fi-nteles
      Eu, din mai mult am de ales
      Ca, nu sant doar „de-o saptamana“!
      … Doar mi-ascutii dintii de lana!
      Si ca sa fie explicat
      Cam aceeasi poarta cat!
      … Cuvantul fie laudat!

Lasă un răspuns

