In boxa

AKuzatu’ e in boxa si face declaratii
Ii toarna pe toti in ciment, in fundatii
Fosti pionieri, niste pioni ieri, azi regii
Deasupra legii, dintrun joc cu regii
Presedintele e de tinut minte, ca un detinut minte
Gaborii scot catusele cand nu pot sa lege doua cuvinte
N-am nevoie de doctorii, am consultat doctorii
Le-am prescris tablete pentru dezvoltarea industriei IT
Dezastru ca-n Haiti cand media va misca masa
Exact ca un cutremur si creierul ti-l va masa
Pregatindu-l de spalare doar asa o stam cuminti
Si pe Dumnezeu il scot din minti
Sunt ca un par venit in capul unui parvenit
Eu par venit din bar,venit nu am din muzica
Sunt mai calculat decat unu plus unu in matematica
In noul testament las o mostenire genetica

AKuzatu’ e in boxa si va fi audiat
In acest proces nu-i trebuie avocat
Cu declaratia scrisa pe instrumental
Explodeaza toate boxele din tribunal

Akuzatu’ e in boxa si vine cu probe noi
La judecata cea de taina si cina de apoi
Puscaria e un monstru, celulele s-au mutat
Si acum in capul nostru inchisoarea s-a mutat
Posedat de corporatii ca de un demon tare
Mecanismul propagandei e la demontare
Fara vreun cod de bare din metal pe ceafa
Etichetati sclavi, manipulati ca o marfa
Ne privesc de sus precum o girafa
Ca la un hotel trebuie sa le oprim camerele
Sa fim sanatosi si vitaminizati ca merele
Daca nu vei coopera pe creier te vor opera
Imi studiaza opera si-mi cauta fantoma
Dar eu nu cred nimic parca as fi fan Toma
Ca asa e in tenis tre’ sa ai un bun serviciu
Imun la orice ser, viciu’ ce te baga la ospiciu
Cand vorbesc eu iti ajunge la os speechu’
Ca am cele mai bune texte ca un politician
Si la cate ironii am sunt un fel de Ironman
Sarcastic, satiric, raman un gen etic
C-un demonic demo unic, esti modificat genetic
Ti-am scris in ADN acest text poetic
Cu litere ce au un caracter coleric
Ti-am afectat sistemul nervos periferic

Acest articol a fost publicat în Texte by AKuzatu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

