Vestimentatie

Vorbind de vestimentatie port doar o discutie
Din propia colectie, mai predau inc-o lectie
Privata de libertate dar eu nu ma voi preda
Pana cand nu ma vor preda in scoli ca pe Preda
Ca oxigenu’ sunt inspirat cand imi scriu textele
Iar tu esti un ex-pirat precum presedintele
Si timpul ti-a expirat, s-au alterat secundele
Sunt in masina timpului si nu-i merg franele
Ambalez motorul precum cadourile
Imbrac strofele elegant ca Versace
Sunt iritant c-am pus in fiecare vers ace
Sunt plin de mine ca un teren din Mozambic
Cand am sa scriu istorie sa ma testati grafologic
Ai o latura ascunsa nu iti retin figura
C-un dictionar imi definesc musculatura
Am celebre versurile, ma citeaza instantele

Unii versului meu nu-i dau importanta
Universului meu ii dau substanta
Pun suflet cand scriu textele prind viata
Poezia va inspira si nu va expira

Pixul e o arma ce iti da putere precum gantera
Poti sa ajungi sa stapanesti cu acest gun Terra
Dar sa nu te trezesti inainte de realizarea visului
Daca-i vorba despre munca sunt seful statului
Ca presedintele la al doilea mandat
Te roade foamea dar ai vrea sa stai nemancat
Intro cusca cu tigrii, vei fii exterminat
Ca suntem sclavi in lanturi de mall-uri si magazine
Suntem saraci lipiti ca niste stikere, pe bune
Nu esti in siguranta, preturile explodeaza-n fata
In aceasta ambianta cu ierburi parfumate,
Produse alterate, facturi si alte rate
Politia retine tot mai multe persoane
Dupa exercitii de memorie, sifoane si telefoane
Ca la un casetofon defect se prinde orice banda
Ca tu esti un turnator piroman gata sa-i arda

Acest articol a fost publicat în Texte by AKuzatu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Vestimentatie

  1. Hallo, akuzatu
    *
    Chiar gandeam sa te mai caut, ca sa beau cu tine-o dusca
    Dar se pare ca instinctul bin’ mi-a zis sa stau in cusca.
    Poate ai o explicatie cum de te dai asa in BLUE
    ………..… Ca si-o ROZA imputita ce vroia sa fim per tu…
    Pana sa-mi ridice rochia ca sa-i tot fac complimente
    … Ca apoi sa deraieze si s-o trec la excremente.
    *
    *
    akuzatu
    romanicablues.wordpress.com/x
    92.85.238.161
    *
    *
    Poate stii si de acestia?…………….. http://kumakastudio.pl/ft/
    Care-s COOLi… si dau cu chestia!
    Sorry, de-oi fi in eroare… Eu si cainelui ce MUSCA
    Ii mai dau apoi mancare ca vin altii de-l impusca!
    Si acum, te rog, ma scuza… Fac ca si la acea ROZA
    Dragul meu… PRIETENIA ti-o mai dau numai din DOZA!
    *
    Credeam c-am bate uneori pe aceeasi lungime de unda!
    Pana mori tot inveti ca unii deschid gura sa te faca mai scunda
    … Au baut cu tine ca sa-i vezi in stare de ebrietate
    Sa-ti castige increderea si sa te toarne la SECURITATE!
    Cum zisei si la albastra ROZA:
    Veninul curge acuma prin Internetul ce ne sfasie-n POZA!

Lasă un răspuns

