Limitrof

Ca Arsene Wenger pregatesc arsenalul
De versuri letale sa zdrobesc adversarul
Ca strofa-i criminala, eu criminalist
Pasesc pe varfuri ca un alpinist
Sa nu-ti trezesc auditoriu, sa nu-ti calc pe orgoliu
Din Turnu Severin imi supraveghez teritoriu
Sunt un tiran precum albanezii din Tirana
Iar tu te alegi cu copci ca un pescar pe lac iarna
Port popular la Dunare din material textil
Impermeabil. Am instrumental, text, stil,
On la microfon, ca un veteran bass, tone
Multi emcee trag ca beatu’ e de Gudron
Am sapte capete de acuzare, scuip flacari
Cu mai multe cartuse decat traficantii de tigari
Direct din transeu transmit in scris ca un eseu
In poligonul FrontALL Records am tras eu

Acest articol a fost publicat în Texte by AKuzatu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

